Så tråkigt som möjligt va?

Jocke har en teori om hur man ska få helgen att gå långsamt- ha så tråkigt som möjligt! Ja tror ja lyckas ganska bra.. men tiden går ändå fort, sov just mig igenom halva lördagen, fick inget gjort som jag skulle!
o så ska man festa på fredagen om man ska, men det är ju försent.

blir nog ingen fest ikväll heller.. o bra är väl det! el ja ja ska inte säga för mkt :)

o tack lars för att du ger ut mitt nummer till dårar i malung! herregud ringde just nån o babblade på om hur trevlig ja var o att ja måste höra av mig nästa gång ja kommer hem.. bjäbba bjäbba bjäbba!
:) nej men det var ju trevligt.

nu ska ja göra något mer idag.. duscha, det var längesen jag hade en sån här dag o bara låg! kanske är bra det med.

haha har legat framför heroes marathon på tv fyraplus!
woho nu fortsätter det.
åååh vad ja hade velat vara i gävle nu!! el i uppsala! men men icke!

Kommentarer
Postat av: Millan

Tänk att du inte läste min blogg trots att jag skrev inlägget när jag hade dej i örat, skandal.. Puss vännen :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback