söndag. igen.

Var på inflyttningsfest igår med juhlin här i gbg hos emma och andreas.
Kändes ju lite skumt i början, med tanke på att jag var yngst bland dessa! Men det blev mer avslappnat efter ett tag när alkoholen tog fart i våra kroppar! men ändå slår ju inget fest bland sina egna :)
blev dans där och massa kort och jäklar i mig lite pussar också...

Idag har jag mest legat även fast jag mått bra.

Imorn börjar jag halv åtta..Ska vara i mölnlycke på saabrestaurangen och då måste jag åka halv sju härifrån. känner redan nu att ingen kommer gå som det ska! kommer somna på bussen säkerligen o vakna upp i skogen- (det står faktiskt skogen på en buss ja ska åka med)

borde sova nu, men jäkla tv. ska iaf borsta tänderna nu!

för nå ligga blev det ju inte! haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback