Gullan&Rudi på äventyr utom landet.

I Lördags for vi till danmark.
När vi kom till terminalen ser vi en skinande lapp med texten som vi alltid älskat.. " åldersgräns..."
Men fy fan! det var åldersgräns 21 på fredag o lördagskryssningar till danmark!
Såklart blev vi skitnervösa och gick och vankade fram o tillbaka. men kom sen fram till att det gjorde ju inget om vi inte kom med, vi skulle få pengarna tillbaka och så kunde vi ju göra stan i gbg ist.

Men vi kom med, utan problem! så väl på båten satt vi oss i "C-view" och drack varsin kaffe karlsson med baileys o cointreu i klockan halv tio på morgonen! och en varsin skagenbaguette! gött mos.

Blev trubadur med snygg och duktig kille-björn bertilsson.

kom sen till fredrikhavn och startade såklart med att äta (obs! bilder på camilla som äter finns på bilddagboken! hihi.. )
Sen shoppade vi sprit och satt oss på en pub. Träffade på "persbrandt" o hans gäng. tog hand om "persbrandt" och tvingade i honom vatten för hans kära vänner drog iväg en sväng.. tydligen åkte på lite stryk osv. men men..
Sen drog vi mest hemåt båten och hoppades på bra båt med underhållning MEN ICKE! inget alls.. värdelöst, så vi köpte på oss mer sprit och satt oss på däck i mörkret tillsammans med ett tio tal till äldre damer och drack alkoholen i hopp om att vi skulle bli bra pepp på utgång väl i gbg.

men icke.. Vi åkte hem och la oss, men förväl det, för ack vad bra vi mådde på söndagen!

så nu har jag innehållet till ett barskåp, men inget skåp. Får se till att fixa det när ja flyttat till lunden. :)


emilia.. en månad baby! en månad.. arlanda, see you there!!


du förvirrar mig.. jag trodde du var förlorad och borta som den jag ville ha..

bjäbba,bjäbba,bjäbba.. du sen då! jag vet inte vad jag ska säga alls faktiskt.

Allt jag kan göra är att le och trivas för stunden.

Majsan! ha så trevligt i turkiet! :)

Nu ska jag faktiskt ladda musik och ge mig an min kropp! här ska formas.. !

Kommentarer
Postat av: ruudii

haha tror du det finns något kvar av den där spriten när du flyttar till lunden?? vi fr nog göra en till resa och köpa ny sprit till ditt skåp då ska du se;) pussy

2007-09-04 @ 19:05:28
Postat av: majsan

ja nu jävlar ska jag ha de roligt;)10 kondomer fick jag idag av elin också haha YEEEE;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback