Hockey!Hockey!Hockey!

Japp så var hockeysäsongen igång på riktigt.
Och hur än ointresserad jag egentligen är så är det faktiskt riktigt kul när man "känner" grabbarna i frölunda iaf.
Så nu är hockeyintresset hett här hos oss! ;)

Det slutade i en intressant helg också.

Fick fram mycket som jag inte fått fram tidigare, och nu kanske vi kan fortsätta som jag alltid velat..
"Såna som vi vet nog inte vad kärlek är.. "

helt sant. och jag irriterar mig såklart på att du hade rätt.men det tjänar ju inget till att vara arg på dig. nu är jag nog mest glad för att jag träffade dig.

hanna är sjuk också.. och hanna det är så tomt utan dig. fasen.

Snart fem veckor.. fattar du vad vi håller på med fortfarande?



Och.. jag o cicci har planerat våra utsmyckingsplaner. meeen jag är så sjukt feg! Men ja måste klara det. Det är ju inget jag kommer dö av iaf.. ajajajaj..


Hejdå.

Kommentarer
Postat av: majsan

haha emelie killen va 27 så de va bra gissat;)
hoppas allt e bra med dig...puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback