Is this it.

Tanken bara slog mig. Vad tiden har gått fort..
11 september 2001, dagen som bara slog in all djävulskap i världen..
Det känns som igår allt hände, cyklade till skidgympan, spanade på snyggingen i gympahallen.. och gick fortfarande i åttan.. 6 år sen! men känns som igår..

Vi har flyttat från mora, en del har blivit sambos, en del har fått barn!
jag bor i gbg, har ett heltidsjobb och lgh. Känns som igår jag och camilla varje dag tog sällskap till skolan, som igår vi var till idre med tjejerna i åttan.. och som igår vi började gymnasiet och tyckte redan då att vi var stora.. men nu då!ojoj.
Men ack så kul det är att vara vuxen! :) egna pengar, vilken frihet bara det! Ska då aldrig dra på mig massa lån och skulder och vara så sjukt beroende av pengar ändå.. leva livet, nu ska jag leva livet!

Igår skulle ja just kliva av vagnen när ja hör ett par killar intill mig frågar en kompis- skulle du kunna tänka dig banga henne?"  ( VA?! banga vem.. klart de snackade om mig.. uuuuh.. )
så jag svänger bort mitt ansikte från killarna o gick av.. herregud, säger man sådär?! så jag hör..
jaja, jag hörde iaf killen låta rätt positiv om frågan! ;)

Så vad kan jag säga.. Allt som fattas är någon du.. en kärlek..
Men varför skynda på något som jag inte vill påskynda.. Det får ta sin tid.

jag kan ju som sagt leva på ankipas kärlek, hon svävar då på alla de rosa moln som finns! :)

O Majsan!! haha, jag ser fram emot dina turkietbilder!!

Ska planera in en helg mott norr också.. gävle o norr! :)

Men Camilla du kommer ju snart hit också!
O min rudi kanske kommer på fredag.. så vi kan mysa en helg, utan fest!

Ser så mkt framemot nästa helg! ! ! ! ! ! kommer bli grymt kul hoppas jag!

Nu ska ja äta min matlåda!


Här är förresten min sambo.


Kommentarer
Postat av: Hon på de rosa molnen

Haha vad söt du är :) saknar dig otroligt mycket vännen. PUSS

2007-09-11 @ 19:07:23
Postat av: Millan

Ja du, snart kommer jag ner!! Igen :) Å snart ses vi hemma!!! Då ska jag bo hos dej ;) Puss å kärlek


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback