Lördag!

Och dags för fest..
ja sitter ute på balkongen ensam o väntar på cicci o johan!

solen skiner och jag har blandat en drink på : baccardi grandmelon ca 10 cl.. passionsfruktsjuice och sprite, is och limeklyfta plus sugrör i färgerna blå och rosa!

Nej dags för mer party på balkongen!





Jaa så här ser det alltså ut just nu på Redebacken 2 lgh 14 hos cicci o emelie.
Heeeel fantastiskt. förstå att jag inte längtar uppåt norr! :)

ja det skulle vara till er isf. Du mer åt kusten och du inåt mitten. you know.


Camilla, Party on ikväll!!!!

Annika!! Annika!! Alltså, den tjejen har nog sällan gjort mig lyckligare, Hon är så kär så till och med jag kan överleva mitt liv på den känslan hon har nu. Jag önskar dig All lycka min allra bästa!! wow så jag saknar dig.
Puss Ankipa!!!!!

Kommentarer
Postat av: Millan

Du är så go ;) Min Emelie, snart är de jag å du igen! 2 gånger inom kort!!! :D Puss*

Postat av: Millan

Åhh va jag saknar dej!!

2007-09-08 @ 23:02:41
URL: http://camiebabanie.blogg.se
Postat av: Ankipa

Empa!! Du är så jävla fin och underbar och jag saknar dig såååå!! Fan jag skulle kunna göra vad som helst för att få ha dig här och krama på dig. Älskar dig, ring mig nån dag. PUSS

2007-09-09 @ 11:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback