Onsdag på jobbet.

Har varit en riktigt dryg dag idag.
Fråga hanna, hon var nog nära att verkligen ta livet av sig med diskborsten ett tag, Vi hade otroliga planer på självmordssätt, det var alltfrån att dränka sig i en kantin till att hoppa från heaven23..
men jag hoppas att hon fortfarande lever!

Nu har ja iaf tagit mig hem och funderar på en dusch och sen hade det varit gött att lägga sig ner och läsa en bok. Men det är ju lite spännande på tv ikväll.

Får se vad helgen har att erbjuda iaf.. Kanske utgång på Fredag med Hanna. Annars utgång på Lördag med Cicci o någon kompis till henne. Skulle ju annars kunna ske att jag blir hemma själv o myser. meen det får helgen utvisa..
inte långt till Fredag nu iaf. heaven23 woho!

Ska ta mig ett välbehövligt bad snart, med tända ljus.. kanske musik el en bok.. och bara ta hand om mig själv.


Nej det är synd att du inte är på samma nivå som mig. you just don´t get it, do you..


Tack Emilia för samtalet idag! Nu är det inte långt ifrån. Puss.


Kommentarer
Postat av: anderss0on

:D

Postat av: Millan

Jag saknar dej me gumman! Men snart kommer vi ju ner! :D Är så gott som bokat, ska fixa de nån dag snart :) Puss puss puss

2007-09-05 @ 22:11:04
URL: http://camiebananie.blogg.se
Postat av: Millan

Läste just din kommentar på Emilias blogg.. Tack "KOMPIS"! Här sitter man å tror gott om våran relation va.. Pyttsan..

2007-09-07 @ 22:24:40
URL: http://camiebananie.blogg.se
Postat av: Millan

Men de råkar ju samtidigt va så illa så jag fortsätter tro att vi är kompisar ännu, att du råkade skriva fel på hennes blogg :) Vi ses snart!!

2007-09-07 @ 22:25:36
URL: http://camiebananie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback