uuuuch

Är på ett sånt dåligt humör!!
Hon gjorde dagen till en skitdag..
men som tur är har jag ju iaf Hanna, hjärtat!!

Och jag orkar inte bry mig i dig längre, vad har vi egentligen att säga varann?! Det kommer aldrig hända, så jag orkar inte mer,, orkar inte!! Men du har gjort mig ledsen, riktigt jäkla ledsen, det ska du veta!
Fan, varför kan du itne bara sätta punkt, ge dig och gå iväg.. aldrig mer prata med mig, jag vet redan att det aldrig kommer bli som jag vill, så varför lägga energi i det?! uuuuuch



Men nu vet jag iaf ett datum jag har och längta till.. lr ja,jag har massa egentligen..
Men Emilia kommer heeeeem!!!! Jag har längtat såååå efter det!! ända sen vi sa hejdå på tåget i sala..

nu måste ja sova..
och hoppas att morgondagen inte suger!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback