Vilken dag, denna fredag!

Som snart är över!

jag sitter och torkar tårarna ur ögonen...

har aldrig skrattat så otroligt mycket som jag gjorde nyss!
Camilla tipsade om att kolla webb-tv på tv4.se så det gjorde jag, så upptäckte hon "raj-raj" något jag aldrig hört talas om iaf. . men jäklar vilken pinsam tjej! men oj så vi har skrattar! Hon i Norge och jag här. Fick lov att ringa henne och så satt vi och skrattade i öronen på varandra i säkert en minut! Vilket skratt.. haha! haha! kunde knappt andas.

Saknar dig, Rudi!



Kollade på klippet- köns-snack på café... och herregud vilket samtal!! " det var som keso med brunsås" hahahaha!!

Stod också utanför hemköp idag och pratade med bettan, sa då något om någon som mest velade i att komma ner o hälsa på, så går det förbi tre killar och en vänder sig om och ler charmigt och säger- dumpa honom! flirtar o går vidare med sina kompisar.. va.. haha ja visste inte ens att ja hade kille! men gbgare är alltför goa :)

Har städat lgh,en och tänt massa ljus i vardagsrummet, själv sitter jag i soffan och är helt lycklig. nästan helt.

Och så fick jag en positiv överraskning idag, mycket trevligt. . Får se hur det blir med den resan du älskling! ;)

imorn är det lördag! utgång med cicci o johan. träffar förhoppningsvis hanna också, men hon är lite nervös för att vi ska parta ihop.. haha.. vi triggar varann rätt  hårt med alkoholen..

Ett besök på Heaven23 idag var ju också givet. Blev såklart tre drinkar o massa massa skratt.

"HUR TÄNKTE DU HÄR?!" hahaha.. ja hanna, HUUUR tänkte du där?
Det blir ett fint plakat av bilder o minnen sen! promise.. Ketchup i hyllan och pasta i vattenbadet!! hahaha! grymt.
hahaha och en tokig hanna med kantin i köket.. jag skrattar bara jag ser det framför mig! klockrent du!
.... " Vad håller du på med??!?" hahahahahaaa



Nu ska jag vänta på min kombo.. som fastnat på fest! :)

Jag,Lifehouse och fergie tror jag bestämt. du med älskling?



Kommentarer
Postat av: Millan

Va är de för resa? Vem ska göra den? Du kan ju inte skriva sådär, jag blir ju nyfiken :) Fast å andra sidan...vet inte om jag är så mycke bättre :) Puss vännen! Saknar dej i massor!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback