25års kalas och hillcross.

En helhelg! var längesen det var en två dagars..

Började i fredags vid halv sju då vi korkade upp ölen och satt oss till bords hos maggan ute i långlet med hennes familj. God mat och många skratt. :)
Katti satt på rummet och väntade, sen tog vi cyklarna och fyllde med flaskor och burkar och extra kläder inför färden hemåt på natten.
Vi anlände sen till M moster där det satt ett litet gäng, bland annat Ida och mandarini ( mingarini, tylls gamla lumpenpolare) och herregud, denna mandarini.. han var packad redan långt innan han anlänt till byn.. Ja han är en historia för sig må jag säga! många skratt förde han med sig iaf, ska lägga upp en video på honom på youtube tänkte jag! haha.
Sen gick vi iaf till bygdegården och mumsade på hållban special!
Det dansades till Larz kristers hela kvällen, vissa har mer ont än andra kan jag nog bara säga.

När vi sen skulle hem, ja då kändes det nog att vi druckit bra mkt hållbus special..
Jag skulle ta ett kliv ut på trappen, dock missade jag tydligen att lyfta en fot och damp rakt ner i plankorna i trappen.. trodde att thats it, gjorde så ont i hela kroppen.. framkroppen.. inte nog med det utan mitt örhänge fastnande mellan plankorna och maggan får ner på knä och lirka loss det lite fint. hahahaha. det måste ha sett kalas ut. stod en taxibuss med folk på g att åka framför mig. men alltför publiken!

Fick skjuts hem till långlet så vi lämnade cyklarna.

Vi mådde väl ändå rätt så bra på lördagmorgon, åt en härlig frukost med maria,amanda o niklas. ägg, fil,flingor,toast,juice,te. jaa det var underbart att vakna upp till det.

Sen skjutsade niklas oss till gesunda, och vi hade bestämt dagarna innan att regeln var fyra öl i gesunda. men min smarta vän margit tog med sig två och det fick hon snabbt ångra.. :) vi var sugna.. solen sken och utsikten i gesunda slås inte av något.
Det var en perfekt lördag!
Vid sex åkte vi till mora och snyggade till oss och fyllde på öltarmen lite.
Upp till gesunda igen där vi såg körslaget tillsammans med ett par till på storbildsteven.

Vid tiotiden tog jag och katti förnuft till fånga.. trodde vi.. och drog in till mora. mötte upp lite boys och begav oss till lilla krogen.. där blev det en hel massa drinkar och för första gången har jag skrivit ett sms och sagt" jag är trött på drinkar.. "  fick ett sms av katti mitt mellan drinkarna med sms " jag är full.... "
haha.

Men men det var ändå en helt ok dag och kväll..

Nu ska jag bege mig och hämta mamma.

Fick förresten jobbet på parken. men väntar på svar från kyrkogården. håll tummarna på onsdag!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

De låter bra de!! Jag ska ta mej mej ett USB så ska jag ta lite kort av dej sen
:) Puss

2008-04-29 @ 13:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback