ägg är lyx

Jag har alltid sett frukost med ägg som något lyxigt, det kan vara eftersom i ett slags förhållande jag hade tidigare så försökte jag lära mig koka ägg och ja jag vet, jag borde veta hur man gör, men jag har aldrig gjort det och glömmer efter varje gång jag "lärt" mig. Iaf, så idag skulle jag koka ägg, för första gången själv och bara till mig. Det kändes lite konstigt eftersom jag tycker att det är så lyxigt, stannade upp och saknade att bli ett lätt mobboffer för mina saknade kunskaper i äggkokning. Time after time!

Mora gjorde just mål. kom igen nu, elitserien!!

Jaa, det var ett inspirerande inlägg förstår jag mina vänner. .

Nu fick mamma idén att göra glass och varma hallon. Kram.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Den stora frågan är ju OM du lyckades koka ägget eller inte?! Det skriver du aldrig!!!
Puss på dig Kullan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback