Äggkokningen ja

okej cicci, äggkokning är inte min starka sida. jag halvlyckades, det blev lite för rinnigt.. åt lite och slängde resten, insåg då att jag behöver en redig karl som kan koka ägg åt mig på mina lyxigare dagar! :)

nu ska jag duscha innan jag ska ner till julle på film och kanske lite ägg och te!

kan dock tillägga att det hör till mitt äggkok att vi fick ny spis häromdagen men de nya kastrullerna har inte kommit (eftersom vi nu har nån high-tech spis så ska det vara andra kastruller.. )
så jag fick koka två ägg i en "kastrull" med diameter - alldeles för mycket för två ägg-"

så, en histora.

Kommentarer
Postat av: Annika

Men OJ, vad sur du låter? jo den kommer.. har inte haft någon inspiriation än bara. och JO jag har visst kollat dina bilder.

2008-04-10 @ 08:37:37
Postat av: sporttyckaren

lägg i äggen i kallt vatten sätt dom på plattan, sen ställer du bara klockan på 13 minuter så har du perfekta ägg =) koka ägg är jag en jävel på
Heja Leksand


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback