Björckbo-sommar

Nu har jag städat ur huset på gården, även kallat björckbo av min så fyndiga mor.
Så nu har jag bestämt att flytta ut dit, iaf om nätterna och kvällarna. finns inte så mkt att göra där. ska bära ut en tv sen, ska bara diskutera med min far vilken tv jag kan ta, eftersom vi på nåt sätt råkar ha en tv apparat per familjemedlem.. Får säkert ta den blåa 16´tummen., :)

Men jag har dammsugit och torkat golven och dammat. och bäddat i sängarna. två iaf. och så var jag och grannemma till mio och öb och shoppade lite, en tavla och två lampor, blir ju himla tjusigt till sommaren . ska bara se om jag kan få till ett litet kylskåp el liknande. säkert inte, men försöka går ju.

Nu lär jag röja lite här innan mammsen kommer hem och ser fördärvet här inne.


Ses på fredag.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Kärleken kommer :) Snart :) Jag längtar så!!! Kylskåp, skulle behöva fixa de "till frukosten", hehe :P Jag vill ha sommar nu!! Puss

2008-04-22 @ 16:58:21
Postat av: Anonym

olala då kommer ja oc hälsar på;)
ses imorgon..puss

2008-04-22 @ 20:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback