fin dag.

Satt och läste lite kommentarer jag fått på senaste inläggen.. och så var det ett utan namn.. nån som skulle komma och hälsa på mig i björckbo i sommar, funderade lite men såg sen att meningen började med olala.. hahah och då kan det bara vara en. majsan, ser fram emot ditt besök!

Var och fikade idag med majsan och anna! Vad roligt att prata med er om allt nytt och gammalt! kommer bilder sen, för det måste vara bilder från en sån viktigt fikaträff, det hade iaf bella lagt ut.. ;)

sen kom även lisa och hängde på lite!

jag vet inte vad jag mer ska skriva.

ska sova nu. fick sovmorgon imorn, mamma tar maly på morgonpromenaden. vilken innebär att jag kan korta min dag med en timme ca.. woho.. ska nog ner och simma isf. och sola. spend some cash to look good!

snart kommer camilla hem !!

och nästa helg emilia..!! åker ner till karlstad och hämtar henne! med ellas superbil! röda faran.

ser fram emot att ta det lugnt på sista april och må bra när jag ska hämta min stjärna!


Kommentarer
Postat av: majsan

olala japps nog va de majsan som vill komma och hälsa på i björckbo de kan du ge dig fan på;)

Nu drar jag till sälen men vi hörs..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback