Goddag.

Igår skrev jag ett argt inlägg om Englas mördare. Vilken sjuk människa! det är sånt här jag kan grubbla över i evigheter, vad får en människa att göra sånt? hur tänkte han innan han bestämde sig för just henne, och varför henne?Hur kan man stänga ute känslor så som han måste ha gjort, så som alla mördare eller våldsmän måste göra? hur gör man?


Ja iaf så var helgen riktigt rolig. Mer tror jag inte att jag orkar skriva. det var nice iaf.

Jag måste skriva personligt brev nu och skicka lite ansökningar och skriva ut mina papper och dona lite. ska duscha nu, för nu har jag promenerat nog för idag, två timmar räcker! man vill ju inte göra så att hela lovehandles´n förvinner, lr hur.. ja menar något ska väl folk ha att klaga på!

Ha! och förresten.. jag är tydligen rynkig. Så tjejen, om du vill förklara dig så come on! Jag vet vem du är iaf, och jag och "fjortisen" kommer gärna och kollar in dina rynkor. !

Ska lägga in lite bilder från helgen senare. Nu måste jobbsökandet komma i första hand. pallar inte en vecka arbetslös mer.. något måste hända.


Det aset erkände just fler våldsbrott, en våldtäkt i sandviken för två år sen. alltså, förstå. jag kan inte!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Öj "rynkan" ;) Du lär fråga mej först vilka kort du får lägga ut, om du hade planerat att lägga ut nått på mej. Ärligt. Nu ska jag börja plugga igen, blääää! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback