Helg igen.

Det är så skönt med helg, även om jag är arbetslös..
Ikväll blir jag lite ensam hemma då föräldrarna ska på fest igen.. och lilla fiffi klarade uppskrivningen igår så han ska vara full antar jag. han är i sälen just nu.. och hade en påse med öl med sig(?) mamma blev förskräckt..

Ja jag blir iaf nykterhets gudinnan ikväll. får se vad det hittas på i kojan . .

kanske ska ta en promenad och fundera ut lite planer för livet, , iaf för nästa vecka..

Haha, jag har inte berättat det senaste.. kan iofs inte skriva om händelsen här med risk för att bli "golvad" el betraktas som någon högre än alla andra! men det är en rolig historia.
Kan ju iaf säga som så, att jag ändå betraktar mig som högra än dessa människor. det är skrattretande och jäkligt irriterande. har sällan blivit så förbannad som jag blev då., Men det är skönt att veta att man har rätt och bara vara irri! ;)


Nästa helg kommer båda camillorna hem iaf! Party party.

Nej nu ska jag sova lite el något annat som man som arbetslös gör. :)


Ser fram emot en ensam kväll i villan..


Kommentarer
Postat av: Camilla

Har du bestämt att jag ska åka hem eller? ;) Ja de är tur att ví har varann, vi som är så mogna ;) Haha! Du fattar. Jag fattar. De är allt som behövs :)

Postat av: camilla

hej kollikok! blir det party när jag kommer hem? jag hade tänkt mig en lugn helg jag.. Nu har jag kört lars batman bil så du vet!! coolt va!! i´m sooo coool:P hihihi.. gratta freddi för körkortet från mig! saknar dig och familjen din! see you soon! pusspuss

2008-04-20 @ 13:01:41
URL: http://rudi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback