hmm

attans, lyckades hålla det från min bror att jag hade städat och gjort ordning en flytt för mig, moi, in till björckbo.. men nu vet han.. och han hade ju "paxat" det först... men jag tänkte att är jag smart och gör snyggt där jag så borde jag ha rätt att bo där... men så idag kom han och sa" jaså, ska vi bo där tsm i sommar eller?" hm...
Men jag ska då allt kämpa!
;) all for love. hahaha.


Ja just det. Var på mora parken på en kort intervju idag. Kändes riktigt bra. synd att det bara är under sommaren... men men.. får ta det som det kommer antar jag.

Nu är det DHW på tv.

och helgen är så fullbokad, har iofs varit det länge.. hillcross på lördag, börjar kl. 14, hoppas på fint väder, annars känns det lite lurigt att stå i backen och frysa. vi får se, mkt roligt som händer där iaf på lördag.
och 25 års kalas  på fredag. cykeltur dit med fröken M med folk. trevligt. hoppas på vackert väder bara.

Nästa helg är det också mkt som händer.. 2 maj blir det kickoff med stafettlaget hos irene i läde. lördagen antar jag innebär wasa eftersom min kompis vill rulla höfter. ;) hahaha.

Meeen pengar är ju inget problem, särskilt inte när det ska dras av massa på deklarationen! moahaha. well see.
för att gifta sig rikt verkar inte riktigt gå vägen! :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Men han kan väl inte paxa för sej själv? Mamma E sa ju att du fick bo där.. Men du å Fiffi tillsammans blir väl kanske en mysig sommar, hehe :)

2008-04-22 @ 21:54:12
Postat av: ciccililia

Så din sluga plan fungerade inte? Synd, höll ju tummarna för dig. =)

2008-04-22 @ 22:42:24
Postat av: Anonym

Cafet blir antagligen av :)
Sa ar du pa?:)
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback