Jag håller mig till gamla vanor.

och så borde även mora ik göra.. vad hände simons?! varför tog du bort pavel? idiot jan.
fan alltså, för att nu får ur mig lite irri ( som rudi hade sagt )
så jan simons! ska vi behöva skämmas som morabor när du står i direktsänd tv och inte vet hur man drar på smilbanden och står och blicken ramlar ner till programledarens bröst! skäms på dig karl! vet hut!
Kära nån, skämta, le, skratta, prova på det nån gång jan simons så kanske håret växer ut och vi kanske ist kan skratta utan att skämmas! !
usch du får mig att rysa janne..

Mm och så är jag irri över många andra saker också, men jag tror itne jag ska skriva ut allt här.

ska iaf snart få lite finbesök från orsa.

nu ska jag dona lite sitter här i ensam villa med tända ljus, heelt tyst! inte ett ljud, i vanliga fall hade radion varit på hög volym, men inte idag i min bittra vardag!

puss på er.

Kommentarer
Postat av: sporttyckaren

underbart inlägg om clownen simons haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback