Just som det är.

Att acceptera läget just som det är, känns rätt tufft nu. inte nog med att vara arbetslös.. man är kärlekslös också. Det liksom slog mig innan lunch att "hur svårt kan det va?" det finns en del tjejer i min närhet som har så lätt för att alltid ha en pojkvän, hur går det till egentligen? och vad är det som är så fruktansvärt fel på mig att alla jag nångång hyser lite mer för bara försvinner? Det hade inte varit helt fel med lite ärlighet i detta spel.. Varför funkar det inte..?
nu är detta kankse inte något jag grubblar över dagligen.. kanske. men det är som om man hade dåligt andedräkt, det måste ungefär vara lika känsligt att säga till någon att det är si och så och därför vill jag inget mer med dig. "du har dålig andedräkt" för lika så då kan man göra något åt det på en gång ist för att förpesta fler med den. och eftersom jag nu börjar så bra att ta hand om mina tänder, borde jag inte kunna locka till mig lite fler då också? well tydligen köpte jag inte rätt mumskölj, sb12 verkar inte funka, en pilbåge får bli nästa..

bjäbba, vad jag pratar..skriver..

det här är varför jag inte ska vara arbetslös, jag kommer skriva sönder bloggen och ingen kommer vilja läsa mer för tillslut kommer den vara full i skitsnack, som en arbetslös tillslut gammal hagga skrivit ner under sina bittra dagar som nunna!

Ja idag har jag iaf varit ute och gått med maly och ätit lunch med mamma, ska till och städa här nu innan jag fastnar helt framför datorn.
känner mig lite som en figur i det gamla dataspelet sims, nån som styr mig.. någon som ska bygga ett hus sätter mig på repeat vid datorn, snart får jag väl slut på ork och måste klickas på sova-funktionen , sen äta och ja, allt som man gör. Ge mig ett jobb ist!

:) jag är egentligen väldigt glad... även om inte solen skiner på mig idag.. nån dag. men ni vet, .

så, skriv lite kommentarer också så att min vardag kan lysas upp lite!

Kommentarer
Postat av: Annika

Snuttan då. Kärleken kommer att slå till när du minst anar det siddu :-) så blev det för mig. vips sa det bara.

2008-04-10 @ 16:00:51
Postat av: Camilla

Gummeligumsan, vi ses imorron! Nu ska jag plugga å se fram emot ett samtal av dej ikväll! ;) Puss

Postat av: camillla

Ja det är konstigt.. det där med våra kärleksliv.. varför har viinte haft något kärleksliv på år? det är nog inte oss det är fel på.. det kommer säkert snart..

2008-04-10 @ 22:32:31
URL: http://rudi.blogg.se
Postat av: Sporttyckaren

haha hittar du ngn man då ?

2008-04-11 @ 09:34:23
URL: http://sporttyckaren.blogg.se
Postat av: Gun jonas

cheer up mate;)

2008-04-11 @ 13:28:02
URL: http://johanguth.blogg.se
Postat av: Basti

det kommer gå bättre för dig, du kommer att finna nån, det kommer när de kommer ^^ och jag tror absolut inte att du har dålig andedräkt ;) hihi

2008-04-11 @ 17:46:50
URL: http://bastisss.blogg.se/
Postat av: Maggan

kom igen! vi ska ju vara singlar i sommar o ha så där kul som bara vi kan ;) Sen så kommer kärleken att komma till oss! PUSS

2008-04-13 @ 12:42:02
Postat av: majsan

du ska inte bli gammnuka precis som ja då?;)

2008-04-13 @ 14:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback