Kräksnö.

Det ger sig aldrig, men det är väl så, sällan ger sig något man inte gillar.. ja menar, folk som inte kan bete sig, slutar de nångång att inte bete sig? (?) ja. en liten tanke bara.

Jag börjar bli rastlös som tusan. men imorn ska jag ta mig i kragen, ta mig till Arbetsförmedlingen och sen skriva ut mitt cv och personliga brev. orkar inte sitta hemma längre.. och om bara snön försvann så kunde man cykla,jag älskar min lila cykel.

Till helgen kommer camilla hem, då blir det nog lite mys i bonäs, annars ska jag försöka (låter som jag har en hemsk dragningskraft till alkoholen... ) hålla mig nykter på lördag, kan köra om det är så.. Men det är typiskt att när mina vänner ska ut så bestämmer jag mig för att köra. men sist jag gjorde det , så hade jag faktiskt nästan lika roligt.

jag funderar på att klippa mig. klippa mig en fräsch sommarfrisyr.. men jag är rädd! jag ångrar mig alltid, sällan undantag. kanske ska hitta mig en bra frisör..

dagens insats var iaf att jag köpte nya skosnören, det kändes som att det gav mig mycket glädje.. ;)
och så har jag och bettan varit och simmat, och det där är inte bra för oss.. de måste ha en sån spegel på badhuset som lägger på ett par kilo.. (yeah right.. ) för usch så jag såg ut. jaja. man är ju snygg i mörkret iaf.
och konstigt, vi blev dumförklarade av den föråldrade damen i kassan.. jag och B hade inte varit där på bra länge och de hade hunnit "förnya" sig lite. hänglås är tydligen nya grejen, uruselt mora simhall! och så får man en biljett man ska sticka in i ett hål och så öppnas den här spärren. sooom om det nu är så många som är där om dagarna att de ska ha svårt att hålla reda på dom. skumt. jaja.
jag förstår inte vad som var så fel med tiorna! det var praktiskt och bra. . men nejdå. men medan ni håller på att "förnya" byt personal och kakel, så kan vi snacka hänglås sen.

sådär, kan vi väl kalla för dagens bitterness..

ska göra mig klar nu för promenad i kräksnön med maly och pappsen.


Kommentarer
Postat av: camilla

kostar det inte 21 kronor att bada längre???:O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback