Leksand!

Nedan följer lite bilder på helgen hos annika och micke!
Tack för en otroligt kul kväll.
Bilderna säger mer än mina ord.

Annika och jag! Toakort,
Nina och Annika gör sig redo för Alias!
Andreas och Micke i ett lag.
Love.
Nina och annika. team blond? ;)
Camilla!
Annika och Camilla.
"Skinnet" gav järnet på singstar med nån ballad.
Andreas och Micke.
Så som bara vi är gumman.
Det sjöngs rejält på singstar.
Skinnet,camilla och micke.
såklart skulle det vara ett gruppkort också!
Jag kan inte riktigt med min nya kamera men rätt fräckt ändå!
Brudarna på partyt!
men micke då.. och annika!
Ja jag fattar inte grejen riktigt?känner ni varann skinnet, du och bruden bakom C?
Snyggingar!
Nina i soffan. Var är dina vänner? :)

Sådär ja. Det var iaf riktigt trevligt! Tack!

Kommentarer
Postat av: Sporttyckaren

jävlar vilka högtalare som syns i bakgrunden, undrar vem pimpmike har fått dom ifrån


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback