Må du brinna i helvetet!!

"Såg just på nyheterna där de sa att 42åringen erkänt mord på Engla.. och att de hittat hennes kropp!
Alltså, det finns inte ord för hur hennes familj nu känner. Och jag har aldrig blivit så berörd av något som detta.
ah nej jag är så förbannad! han ska ha ett sjukt straff, dödstraff ska han ha.  nej jag blir så upprörd!
kan ju ist. berätta lite om igår.


Började bra, jag skulle vara nykter och köra och så.. men så kom ett avgörande samtal från baswood ! :)
han bjöd på sprit och ja köpte virke. så vid nio börjades det. åkte ner på wasa med johan flickvän och röjde. eftersom det var sprit jag drack så har jag ett flertal minnesluckor. dansade en hel del , hade riktigt roligt faktiskt!
Sen blev det efterfest i stort sett."

det här skrev jag igår.. trodde det försvunnit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback