Solsken

Jag ligger just nu ute i solen på baksidan med datorn på magen och lyssnar på carrie underwood.

På onsdag ska jag träffa majsan!

och på fredag kommer rudi hem!

Jag har sökt jobb idag på leklust på stan. och även pressat på mora parken lite, för det jobbet vill jag verkligen ha!!

Fy vilken underbar dag. jag menar, jag kan inte klaga på att vara arbetslös just nu inte. borde egentligen kanske vara ute och springa och träna lite..
För jag vet inte om jag sagt det tidigare,men jag ska springa vasastafetten!
och till vintern blir det tjejvasan!

inte dåligt. men målet nu är att skaffa ett jobb och leva livet till sommaren,

Nu ska jag lägga ifrån mig datorn och låta carrie sjunga.

jag ska sola!

Kram

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jaa på fredag kommer bästa Camilla hem också!!! :) Men de va visst inte viktigt att skriva ut..... Go Björkbo, go Björkbo!

Postat av: Camilla

Så du får bo där..?

2008-04-21 @ 19:10:47
URL: http://camiebananie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback