total undergång.

jag fick det inte.. det jobb jag ville ha.. det jobb jag kunde haft ett liv vid sidan om..
jag är så nere nu att jag inte vet om benen ens bär mig mot duschen..

jag behöver något positivt.

och inte nog med detta, dagen började med att jag låg och drömde om min prins, att jag saknade honom så och sen sågs vi och jag grät av lycka och ville aldrig släppa honom.. jag vill ha den känslan,, varje dag!
Så, nu blir allt som jag tycker är tråkigt, det blir nu till värsta mardrömen.

jag vill inte vara här mer. jag vill inte vara jag mer.. jag vill vara hon, som har allt, bästa jobbet, skönaste pojkvännen, schysstaste lägenheten. Bästa allt..

jag har ingenting.. åååh jag känner att det jag skriver inte är så snällt.. men jag är så arg på allt,. och alla!!

så idag... ring inte om ni inte har något bra att säga.. smsa inte om det är minsta negativa hint..
och ring mig absolut inte om ni vill ha medkänsla, för idag är det jag som suger..

så visst är det nån som vill att jag ska suga! DÅ är ja rätt person..

nu dör ja.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ta å skriv ett positivt inlägg nu vännen :) Puss på dej!

2008-05-05 @ 19:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback