Vilket väder.

Solen skiner och allt hade kunnat vara hur bra som helst.

Idag har jag dammsugit,torkat golven,dammat och städat toaletterna.Så nu är det riktigt fint här hemma.
Ska höra med mammsen vad jag ska göra för middag.sen blir det promenad med maggan och hundarna.

Ser fram emot nästa helg iaf! och såklart helgen därefter. Det blir kalas på fredagen och gesunda på lördagen! blir kalas hela helgen, grillning och öl om vädret tillåter.

Imorn är det fredag igen. Till helgen blir det iaf riktigt lugnt. Ska köra mor och far till orsa och hämta på fredag. alltid lika skönt att vara ensam i huset!

insåg just nu att jag varit singel tre år.. ju längre tiden går ju mindre känns det som jag nångång haft ett förhållande.. snart har jag alltid varit singel! Men egentligen är jag rätt nöjd. lite iaf.

kollar på sjunde himlen nu, och kära nån vad alla ska gifta sig.. de är 15 och blir på smällen och så måste de gifta sig. vilket liv.

nu ska jag se till att det blir lite mat på bordet. jag är en super hemmafru.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Duktig du :) Kan du inte komma hit å leka hemmafru till mej lite nu? ;)

Postat av: Emilia

Haha vilken slogan! Emelie, något extra i vardagen. Försöker du marknadsföra dig själv älsklig?

2008-04-18 @ 22:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback