Kundvagnsolycka.

Det verkar vara lite av min grej att varje gång jag ska spexa till det och hoppa i en kundvagn så går det aldrig som jag tänkt mig.
Första gången hade vi så kul, jag och tre av mina kära tjejer. De ser en vad som ser ut som en riktig snygging komma bakom oss och lämnar därför en helt fast emelie i kundvagnen för att liksom jaa hjälpa mig på flirtfronten..tack tjejer, synd bara att det var en alkis som blev heelnöjd över att dra fram en blondin som var sådär lagom full och skitnervös..!

Igår var min andra olycka.Det slutade dock i en riktig olycka. Blev framkörd av mrX och han tyckte det var lite kul att putta mig lite lätt framför sig.. jag satt bakåfram och såg därför inte vad som väntade mig..en trottoarkant med skaplig vattenpöl under. Jag välter sakta men hårt bakåt och slår huvudet i asfalten,vänster ben hamnar helt i pölen och jag försvinner för ett kort ögonblick tills mrX kommer springandes och drar upp mig ur olyckan! Det gjorde ont.. Men det var min idé med kundvagnen.. precis som första gången..
Idag har jag svårt att luta mig bakåt eftersom min rygg låg illa till i fallet. Men faktiskt,jag mår riktigt bra ändå!
Vi skrattade ju gott åt det sen, jag iaf. mrX hade mest dåligt samvete...

Igår var iaf en riktigt rolig kväll.
Jag slutade elva och begav mig på en gång till camilla där jag serverades pripps 7.2 och svepte två på 30 min.
Vi begav oss mot tältet och rockade efter ett par öl! Träffade många kändisar och dansade vilt.
Vid halv fem kom jag till camilla och kröp där ner mellan henne och stine som varit på besök i helgen från oslo. Höll på att krevera av skratt då jag skulle berätta om kundvagnsolyckan,så mrX no bad feelings, jag hade riktigt skoj!

Nu har jag jobbat sen halv fyra, slutar om ca 45 min.
Lyssnar på banditrock och har det rätt gött ändå. Hoppas det slutar regna innan jag ska cykla hem på min lila..

Imorn börjar jag åtta, så oj vad det blir sömn om en timme.

Snart vankas SÄMÄSTER 2008!!!!! Kompis+Kompis kan bara bli Super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback