Uppdatering gott folk.

Imorgon åker vi! Sämäster 2008!

I helgen var det dags för party hos annika.men först nalkades det fredag och kräftskiva hos madde och elvis och barnen.
Var riktigt trevligt, blev massa gos med jonatan min extrason på 5 år! Vi dansade lite och när kl närmade sig elva så kommer bästa kompisen på cykel till vinäs för att hämta mig. jag lånade maddes cykel och så for vi, glad i hågen kom vi till stan. Träffade på gamla klasskompisar, Elias Edoff och Per Böhlmark . Det var riktigt trevligt att träffa dom,längesen.!
emilia cyklade hem och jag drog mitt mogna arsle till Siljan.. siljan.. mm.. Men mötte upp min kära vän där och ojoj sen blev vi väl glada i hågen och hade det ena och tredje för oss. Vi hade iaf riktigt roligt,längesen jag skrattade så och var lite kriminell. kom hem halv sex och mötte mamma på toa.. jag-"jaha,, ööh, hmm ska du ut med maly nu eller..?" jo men lr hur, klart hon inte skulle det! Det var nog så att jag hade starka planer på att gå ut en sväng med min hund och tänkte då allt se till att mamma inte gick.. jaja man har sina idéer.

Var lagom seg på lördagen men tog mig upp iaf och mådde bra. duschade och gjorde mig redo både fysiskt och psykiskt för festen i skejsnäs hos annika o micke. Det gick bra,kom en timme senare än planerat,men det var så skön att för en gångs skull inte tänka,bara göra..
Det vankades god god middag och öl. Hade strålande sol och underbart sällskap.
festdeltagarna blev- annika,micke,annikas föräldrar,mickes föräldrar,mickes son, annikas bröder den ena med flickvän. och så jag. alldeles lagomt.
Efter middagen flyttade vi ner bordet mot siljan och ut på en udde där solen sken tills den gick ner. åt suberb efterrätt som min ankipa ordnat.
Gick sen in och drog igång lite spel, men folk började somna omkring oss så jag började svida om för krogen, min kompis skulle såklart komma och hämta mig!:)ja även denna kväll..
Det blev någon timme på lilla krogen som nu snart kommer heta BP. men lilla alltid.

Även denna kväll blev det slut och det blev lite surr utanför som vanligt. rätt skön kväll faktiskt.
satt och pratade i telefon då min snälla granne och frågade om jag skulle med hem..
passade alldeles utmärkt.
hade dock satsat på helkväll med efterfest och tokerier med herr eld . men det fick nog faktiskt fredagen stå för.

Så tack kära vänner för i helgen!

Idag var det dags för sista dagen på jobbet, men den blev inte så långvarig.. kände mig helskum och illamående så jag gick hem halv två och somnade. så nu mår jag bättre! Ska till och städa ordning rummet nu och börja packa sämästerväskan.

puss

Kommentarer
Postat av: Nina

Grattis i förskott... =) Kram Nina

2008-08-20 @ 15:42:59
Postat av: Annaa

Emmeeeeliiiiie! Dags för dig att uppdatera nu =) jag kollar in här hela tiden ju men aldrig nått nytt =) skärpning =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback