Upprörd och inte ett dugg sömnig.

Först till det väsentliga för kvällen, jag kollade för en gångs skull mina kontohändelser och det visar sig att mitt förra gym i gbg har fortsatt dragit pengar varje månad. 3 månader *399 kr . ganska mkt riksdaler! så nu har jag mejlat en där och förklarat problemet. hoppas jag får svar snart och pengar på kontot!

Och till det nästa som faktiskt är riktigt roligt. jag har varit ute och sprungit idag! och det blev 5 km! Jag är mäkta stolt över mig själv. det som hjälpte mig var nog att jag hade kiss-I was made for loving you baby i öronen och att mörkret fortare och fortare överföll mig längs grusvägen i skogen. meen jag klarade det, oh yes I did it!
kom iofs hem och låg på dödsbädden ett par minuter och trodde att blodet snart skulle sippra ur mig i form av kokande bubblor. meen jag är hård så jag stretchade och duschade för att sen se ett trevligt sms!

Så nu har jag betalat räkningar, alla två och är ändå inte trött än.
Men blir lite upprörd av att det är 1200 kronor som försvunnit.. ska se till att få tillbaka dom och leva gott ett par timmar!

Träffade Margit idag på mora, en sallad och ett par butiker senare så hade vi fått våra liv uppdaterade för varann. det är fint.Blev också socialtime med andreas mitt i mitt springande, varvade ner och tog 2 km promenad med honom och hunden min som var mitt bästa springsällskap.

Ja,jag har köpt en stegräknare idag.Den har gett mig totalt ny motivation.. ja plus magmåttet då.
ska genast söka på lite sidor och få fram vad måttet runt magen ska vara på en "normal" tjej i sina bästa 21 år.

Nu är det CSI, kanske kan jag somna till det ikväll?

Guten Nacht.
Auf Wiedersehn som Heidi nu sagt.

Kommentarer
Postat av: cicci

Du är så duktig du! Här går allt käpprätt åt helvete men det ska det bli ändring på nu när jag flyttar och ska cykla till skolan varje dag! =) Hoppas jag! Haha!

Pussen!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback