08/09

Dags för ett nytt år att komma. Mycket har hänt i år. Jag har flyttat från göteborg till mora, från mora till örebro och från örebro till mora. ser ni också ett mönster...
Det är i Mora jag ska vara. Jag borde insett det efter Göteborg, men röster inom mig sa att jag borde flytta.. but why?
Nej så nu är jag tillbaka i Mora, och har inte tänkt att flytta särskilt mycket mer. :)

Well well, nytt år imorn! och jag har tänkt fira det med mina kära. Det blir maskeradfest i Vika. riktigt kul, det ser vi fram emot. Jag ska bara hitta min utstyrsel och den ska bli grejt!

Annars händer inte mycket mer. Margit har just landat i Mora efter två hemska veckor i Thailandet.. hemskt varma iaf. :)

Ikväll Tacos med min nya sambo! ;)

godeftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Em

Fyfaaan va det ska bli roligt!!! Jag kan tyvärr inte prata i min telefon. Bengt var full på juldagen och spillde kaffe på den, så nu hör jag nästan ingenting när jag pratar med någon. Så imorgon så skriver jag ett sms istället ^^ Hos dig 19.30 då? ;) ;) KRAAAAAM!

Postat av: katta

ah, söta! Det var riktigt kul att träffa er idag, ni är väl för gulliga ihop!! ;-) så glad för din skull min gulle! I MISS U!

2009-01-07 @ 19:25:43
URL: http://eyedlady.blogg.se/
Postat av: Annika

ah söta! det var riktigt bra att träffa dig idag! och din söta karl, gud va ni är gulliga ;-) SÅ glad för din skull. nu var det min gamla Empa som var framme. inte nån främmande skum örebro Emelie ;-) love u!!

2009-01-07 @ 19:27:15
URL: http://greeneyedlady.blogg.se/
Postat av: Annika

ah söta! det var riktigt bra att träffa dig idag! och din söta karl, gud va ni är gulliga ;-) SÅ glad för din skull. nu var det min gamla Empa som var framme. inte nån främmande skum örebro Emelie ;-) love u!!

2009-01-07 @ 19:28:17
URL: http://greeneyedlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback