Alla stjärtars dag!

Varför inte en dag för alla rumpor ist.


Hjärtedagen har varit en bra dag. Började med att härja på gymmet imorse kl. sju, sen till vagnen och till jobbet.
Men hittade hjärtechoklad på min kudde när jag kom hem! Tack cicci. . Så nu var träningen imorse bortkastad! :)


nu blev jag less..


Jag vill åka bort igen.
I wanna go home..

Och en sak till, jag ska vara rasistisk och elak! Jäkla thai thai, hata coco thai i grängesberg!! ät bajs och banta för fasiken! cong, åk hem. du..åka.. hem!

go fröken ström!


nu ska jag nog gymma..igen! mm tror jag.. iaf.

imorn blir det iaf bio med johan. vi får låtsas ha en hjärtedejt imorn då.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Nää, coco thai i ludvika:P men annars va de rätt!!;)

2008-02-15 @ 08:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback