Är det så här det ska vara..?

Det är så här det är alltså..
Har man gjort sitt val på gymnasiet att gå hotell och restaurang ska jag alltså stå ut med allt som hör till. till slut en trasig rygg, inga handleder och bara helt slut när man är 50.

Idag har jag jobbat med feber, helt tyst för kollegorna, det finns inget att säga på jobbet.. jag hade inte kunnat vara sjuk, jag får inte vara sjuk.. så efter åtta timmars feberslit så kunde jag äntligen tillåta mig själv att känna efter.. det slutade med en kvart på toaletten med massor av tårar av slit.
Jag har aldrig tyckt synd om mig som då.. det var så synd om mig så jag inte ens just då kunde med att ringa någon vän och gråta..

Nu ska jag borsta tänderna och göra mig sängklar. blir inte mkt mer action än såhär idag. mina körtlar börja smärta, så sängen är nära..

Godnatt kl. sju.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Jä, helt sjuk. men de är så de funkar.
Det är smällen man får ta.

Postat av: Annika

Snuttan min!! det där var inge kul att läsa :-( vill ge dig en stoooor bamsekram, jag saknar dig. PUSS

2008-02-29 @ 12:21:47
Postat av: Jocke

Jag har den perfekta medicinen för dig..... fokusera allt hat på bella så ska du se att du mår bättre sen =)
Fast ska vi vara lite seriösa så tycker jag att du ska ta en helg där du bara är... inga måsten ingen stress utan bara VAR

2008-02-29 @ 18:23:40
URL: http://jocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback