Friday afternoon!

Få se nu, dagen började nog rätt bra ändå. Jobbade med sandra idag. Vi kom in så tidigt och hade inget att göra på en timme, helt perfekt!
På mtv idag spelade dom en gammal låt som jag hade på vår första dator hemma, "weezer med buddy holly" kanske inte den bästa låten ja hört, men jag fastnade för den då för tio år sen! haha helt tokigt att den kom idag när joel just slog på tvn. Blev alldeles till mig, ungefär så som när Björn gustavsson gick utanför jobbet! haha, då blev jag alldeles tokig. . jaja. .

efter jobbet fick jag för mig att åka till oslo.. men har inga pengar, o mitt försök till att låna av en vän gick sisådär, ja har fortfarande inte fått tag i vännen. så ja struntar i det.. tränar och myser i soffan!

Det blåser något fruktansvärt, men jag får en sjukt tillfredställande känsla i det hela.. i all katastrof så njuter jag lite, nästan längtar att något lite mer katastrofalt händer.. men så tror jag att ja måste ha någon dold psykisk sjukdom också som känner så här. dock så gäller detta bara naturkatastrofer, jag önskar ingen skadad för att jag ska tillfredställas av uttryckningssignal..... el brandmän..... i uniform som arbetar ....mmmmm...med slangen... oj hej. . ja nej ni förstår..


Nej nu såg jag en tjej på tv med så snygg blondfärg i håret, så nu tar jag bannemig och färgar mitt också!

tjao.


mina pinglor jag saknar er!!



Mina vänner,kompisar och suputer! Ni är mig närmast sen länge.
Ha en fantastisk helg kompisar! puss.


Kommentarer
Postat av: jocke

En grupp på facebook ??? nej vi har väl större planer än så i att störta henne ?? haha

Postat av: Camilla

Ja du, jag vet inte va jag ska skriva men jag lämnar väl en kommentar iaf då ;) Puss

2008-02-22 @ 21:32:24
URL: http://camiebananie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback