Gävle!!

åh vilken fantastisk helg jag har haft!! Tack sååå mycket camilla!
och anette o sofie. har verkligen haft så jäkla kul. synd bara att vissa inte pallade med tvådagars! det var som vi sa emilia.. ;) hehe.

trivs iaf riktigt bra där så vi får väl se om moster får som hon vill, emelie i stan! så kan ja passa noomi och jacob.

satt iaf på tåget med klumpar i halsen.. ville hoppa av tåget och sova ett par nätter till i camillas 90 säng! :)
mm så nu vet man verkligen vart det bär av för mig i framtiden!

det skadar ju iaf inte att ställa sig i bostadskö vet jag!

nu ska ja göra mig klar för sängen och ännu en vecka på arbetet.. skoj..

längtar redan!

puss och tack camilla.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack själv Emelie!! Har nog aldrig sovit så gott i en 90-säng me någon annan :) Alltid välkommen hit igen, när som helst! Vi ses snart igen! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback