Idag är en ny dag.

Imorse blev det hårdträning med cicci, mina ben är lika med smärta vid denna tidpunkt.

Jag har sökt ett jobb idag, lr flera kanske det vet faktiskt inte jag om.. skickade iaf cv mm till orsagrönklitt. så vi får se hur det går! Jag hoppas på ett skönt och trevligt sommarjobb. Sen ska det väl bli norge som det ser ut ! det kommer bli toppen det Margit!

Nu har jag unnat mig en mysig och lugn hemmakväll. sov mellan sju och halv nio.. Fiskbullar och greys! och tända ljus.

väntar nu på att cicci ska komma hem med ett kort som jag ska skicka till min käre far som fyller år imorn. Hoppas han blir glad över ett fint kort från sin dotera. .

Så, dags att diska undan lite innan cicci kommer hem.. trött på att inte kunna slappna av riktigt, alltid något att göra!
längtar till sängen nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback