jag vill

Jag vill också vara känslomässigt störd! kär, olyckligt kär.. ha någon att smsa struntsaker med, struntsaker om känslor..
men ja kan ändå klassa mig som störd..
igår sprudlade jag av glädje och nu är ja ledsen.
men iofs när ja tänker på allt som gjorde mig lycklig igår så kommer jag ihåg att det gör mig faktiskt lika lycklig idag! sån är jag.. konstigt,knäpp och känslomässigt störd. ! bra då är jag det.

Även om spellistan just nu heter- depplåtar ala emelie på känslomässig berg och dalbana- så mår jag ändå sjuukt jäkla bra! ja längtar till gävle samtidigt som ångesten över om ja stängt diskmaskinen el inte på jobbet.
jag är djävulskt glad över min väns kärlek till sin kärlek! så otroligt, du vet vem du är! jag grät och skrattade när du berättade, oj vad du gör mig glad!
så no affence men det finns bara två vars kärlek gör mig så glad som dom gör. och ni vet om det.

Jag längtar efter en framtid i göteborg, hitta ett fantastiskt arbete och tjäna pengar som ska sparas och utnyttjas till fullo på äventyr med mina allra bästa!

(tänk er nu att det spelas cascada-truly madly deeply i bakgrunden när ni läser... )

Sommaren får gärna komma hit snart, en öl på vår vackra balkong är något vi längtar efter här på redegatan. jag o cicci, min kära nyfunna vän.

I walla lay like this forever.. lalala..

Jag är glad att vara ensam, även om kärleken sprudlar om mina vänner. Samtidigt har en annan just brutit med sin kärlek.. allt är jobbigt och tårar rinner. så även om det är underbart med kärleken så finns det dagar de också suger.. så som ja har det! :) mest glad men jaa lr nej, glad. har inget att vara missnöjd över.

(norah jones.time after time.

nej vilken otroligt känsloladdad stund! (om man nu spelade låtarna i bakgrunden vs. )

får avsluta med att säga- jag älskar min mamma!






ps. party imorn. woho! ;)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Måste få säga att du lät lite lätt schizofren i detta inlägg.. Men va gör de?
Jag tycker om dej å dina du huuur mycke som helst ändå!! :D Jag å mina jag längtar till nästa helg..! Då du ;) Puss puss puss

Postat av: Annika

Åh din fina lilla Emelie. Jag saknar dig. Vet inte vilka du skrev om, med jag hoppas du känner min kärlek till dig :-) Du är en sån fin och fantastisk vän. Fick du mitt svar på sms förut? Du skrev och jag svarade, men fick inget svar tillbaka..;-( Vet inte om mitt gick fram? Dags för ett långt telefonsamtal snart. PUSS

2008-02-04 @ 09:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback