kväll.

Idag har varit en tuff dag. jag har varit så trött på allt och alla men nu tror jag det börjar ordna upp sig.
Ska skicka upp datorn på lagning till mora med ola och gänget som ska upp. .
så nu sitter ja här och väntar på att han ska ringa och ha lite vägbeskrivning.

jag har köpt en bok av en riktigt bra författare! så nu väntar en förhoppningsvis lagad dator och en bok när jag kommer hem till påsk! underbart. vilken påsk.


Och jag flyttar hem.. Den 25e april tror jag det blir om pappa och lillebror kanske vill komma och hämta hem mig.
Jag längtar hem och trivs här. konstigt men det jag känner  här nu är mest osäkerhet, inget mer jobb och lgh är det bara strul med. Så jag åker hem, till mitt trygga hem. till det jag trodde var trygga mora. men det är det inte längre.. en mördare är lös.. hur kunde det hända?

Ja jag älskar iaf att längta hem men det är så mycket bättre att tillfredställa den längtan. en kram av mamma. en kram av henne vill jag ha varje dag. jag ska till och med börja träna med henne .. ujuj..


Ser så fram emot att komma hem till påsk. det ska bli tripp till sälen och anna. Sen till Sågmyra till Andreas , och så till Annika o micke. och så ska ja hinna med Stefan också.
Det ska bli toppenroligt.


Vad tror ni om att starta en antibellablogg? ja mina bloggvänner, she´s going down!

Kommentarer
Postat av: jocke

Behöver jag svara ? hur går vi tillväga rent praktiskt ?

Postat av: jocke

jag har tusen ideer... haha men ska vi fortsätta smida dom i varadras gästböcker så ska vi se om vi kanske kan komma igång i slutet av nästa år haha namnet är ju hur grymt som helst.... fattar du vad besökare vi kommer att locka med namnet ?

2008-02-20 @ 21:58:08
URL: http://jocker.blogg.se
Postat av: camilla

det dumma är ju bara att hon får mer uppmärksamhet.. senast idag skrev hon inlägg om hur glad hon var över att någon startat en anti henne grupp på facebook.. hon tjänar ju pengar på det.. men jag är på om vi kan komma på ett bra sett;) hahaha.. när hon skrev om mordet i mora idag så var det droppen i en redan överfullbägare!!! upp till kamp!

2008-02-20 @ 22:35:13
URL: http://rudi.blogg.se
Postat av: Sofie

Ska ju inte bli svenskalärare, det får Camilla sköta, så jag klarar mig på mina ord :)Du har förresten gjort dina avtryck här, varje gång jag och Camilla går förbi "Du kan alltid bli nummer ett - platsen" så måste vi sjunga lite och skratta!:)Ha en bra dag!

2008-02-21 @ 10:04:11
Postat av: Camilla

Du kan ju gå me i en grupp på facebook, folk har startat en del grupper där :) Din nyfunna bloggkompis kanske också ska gå me i den? :P Haha, för att gå till de Sofie skrev. Du har gjort ett avtryck här men de gjorde då sannerligen hon också den kvällen!! :D Puss

2008-02-21 @ 16:14:07
URL: http://camiebananie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback