Lite söndagsnöje

fick ett mejl av en gammal klasskompis. Där man ska fylla i en mall med hjälp av en lista.
Så no affence, vi får se hur det blir!

Hej, jag heter Emelie och jag tänkte berätta om min överviktiga kompis Emilia.
Jag tycker om henne bara för att hon är så Solbränd
Vi brukar gå ut på somrarna och Strippa
Hennes Pappa tycker att jag är en het prick, och det är ju Ganska konstigt.
En gång så var vi på kryssning och då kom en komet
och dissade åt oss, det tyckte Emilia var jätte omoget.
Nu ska jag och Emilia gå och pussas,
Hoppas att du har en lika nördig kompis som jag har.

Jaa nu vet ju inte ni om det är typ sådär det brukar gå till när jag och emilia sammanstrålar.
strippa på sommaren.. inte omöjligt! ;) och visst emilia ja gillar dig för att du är solbränd.. och nördig.. dock är övervikten det enda som verkligen inte stämmer, annars tycker jag det stämmer. iaf det med pussarna, lr hur kompis! hehe! och om din pappa tycker jag är het el inte tycker ja inte att vi ska fundera över.. ;) konstigt är det iaf.


Ja nu har jag haft en trevlig söndag. Tränade och gick promenad med camilla i örat. trevligt.
nu ska jag fortsätta lyssna på helgens musikgenre- metalballader.

och så blir det mer snack med alla potentiella framtida pojkvänner! hahaha! patetiskt emelie.. mm
hej..

förresten,nån dag.. ska jag sjunga för er.. !


I love until the end of time.. come what may.. come what may.. IIIIIII will love you.. until the dying day..




Kommentarer
Postat av: Kompis

hahahaahaaa hah hysteriskt roligt tycker jag hahaha :)

2008-02-25 @ 14:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback