Min dyraste är död..

Dagen började bra, dock dog batteriet i mp3n och mina låtar som min vän skickade fösvann i örat.
Sen flöt allt bra under lunchen, tills Amtech från mora och berättade att min dator i stort sett var död.. Då blev jag fruktansvärt arg och ledsen.

Det som iaf hände är att nån spillde vin i datorn när ja inte var hemma en helg.. sånt händer, men nu är jag helt utan dator så det är det jag är ledsen över..
vin över hela tangentbordet och under skärmen . skumt.

cicci har iaf tagit ett stort steg i sitt liv, köpt gymkort! :D så imorn ska vi på genomgång tillsammans.
sen blir det att köra järnet. för det jag har gjort fram tills nu har bara varit uppvärmning jämfört med det som nu kommer ske! vilka bodies vi kommer få gumman!

sommaren, kom och ta mig!


Var kvar på jobbet till halv sex . hemskt länge. .men men. . Var riktigt trött på mina dataproblem.
pratade med amtech två gånger igår. tur att han var trevlig.. :)

nu ska ja fortsätta se på nätpedofilerna. vilka män. ,
Tacka vet jag dalmasar.

godnatt.


Kommentarer
Postat av: mattias

Fy då, jobbigt utan dator.
tur att du har telefonen kvar ialf, puss pussilussluss

2008-02-25 @ 22:50:27
Postat av: rudi

åhhh vad arg jag blir. hade nån spillt i min dator hade de fått köpa en ny fin dator till mig. och det ska ske! lider med dig min vän!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback