ps.I love you.

Jag och Johan har varit och sett året hittills bästa film! har aldrig gråtit så mycket i en film. . hann knappt hämta andan emellan.. :) Den var riktigt bra.

innan var vi och åt pizza på papa joes.. gå inte dit, hehe inget speciellt. och dyrt. .

Johan skjutsade hem mig och vi hade lite seriöst snack i bilen, lr var det seriöst så som jag skrattade och grät!haha. Det har iaf varit en riktigt kul kväll. såg just den filmen. ps. I love you.

Kom hem och hade ja kanske inte ångest men tjaa lite lite dåligt samvete över pizzan, så jag svidade om till träningskläder och drog till gymmet. har gjort en insats mot gymmets andra del idag också, så snart är jag där! :)

ser fram emot ett bastubygge i dalen snart också, om jag får hjälpa till! på julle hill ska det byggas!

måste skriva en ansökan nu.
sidisä.

o tack kompis för de små orden, du är guld värd.
jag åker hem, och det är inget dåligt med att må bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback