senaste nytt.

Min dator har pajat. någon har spillt alkoholdryck i den..
så nu behöver vi inte prata mer om det, för jag blir så upprörd! så bra..


Blev så arg  ikväll så jag drog till gymmet och tränade skiten ur mig.
Det är så mkt som händer just nu.

jag flyttar hem till mora i april..mm jag har bestämt mig nu..
allt är så ovisst hela tiden.. lgh?jobb?

nej så ja åker hem till mor o far och bror.. o maly.
söker just nu massa jobb hemma, de som finns vill säga.
 
men i det stora hela så tycker jag att det mesta är jobbigt just nu. .

kommer inte hem till vasaloppet som alla andra gör..det är riktigt jäkla tråkigt!

nej det får bli att träna bort min hemlängtan. förhoppningsvis kan det ge längtan till sommaren!

godnatt.
och förlåt camilla för kommentaren! :)

o rudi, förlåt för påsk men det är så det är.. jag saknar iaf dig massor!!så du får komma o pimpla! :)

Kommentarer
Postat av: Anno0o

miss you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback