söndag.

jahapp, då var man bakfull.. igen..

kom hem fem efter mååånga turer hit o dit.... ojoj.

ja men vi hade ju kul, housekväll på trädgår´n kanske inte var vår grej bara... 160 kronor rakt i sjön bara,men men pengar är ju inga problem ! ;)

nu ska vi se på tv4 och när blondinbella intervjuas av tilde. kära nån vilken jäkla tjej.. det är såna som henne som gör att jag ALDRIG kommer flytta till sthlm än hellre vara där mer än två nätter. fy alltså! Prata svenska och inte nå jäkla lidingöspråk, det är så äckligt så det låter, inte konstigt att man inte litar på sthlmare som dom låter. blä!
nej fy fan. okej tjäna pengar på din lilla blogg men fan håll dig från tvn i framtiden och skriv bara, då hörs du inte!!

hej. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vad bra att det fanns ngn mer i sverige som tyckte som jag =) vill verkligen ha min teve kvar så jag hoppar youtube. Jag lägger till dig som kontakt, bara så att du vet för du hade lite kul att läsa =)

Postat av: jocke

Du är skyldig mig en helt ny dag =) jag kunde ju inte motstå att söka blondinen på youtube så min annars så bra dag blev förstörd *s*

2008-02-18 @ 10:33:14
URL: http://jocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback