Tisdagsträning



Hårdträning kan man nästan kalla det.
Hade bokat genomgång med en kille idag på gymmet. så jag och cicci trippade ner och var redo. cyklade 20 minuter för att sen möta upp vår lilla grupp som skulle gå igenom gymmets alla vrår.
Det gick bra och vi fick vår visning, känns bra att man numera kan visa sig på den sidan av lokalen.. !
så imorn ska vi upp halv sju och äta frulle och sen bege oss till gymmet för att se vad vi nu lärt oss av simon. den snygge instruktören.
sen drar jag till jobbet och ja antar att det blir en dryg dag, eftersom den kommer börja bra.

Nu ska jag och cicci äntligen fita till oss, efter träningsklädinköpen vi gjorde i september.. !

Här har det regnat hela dagen i stort sett. ju mer det regnar ju mer längtar jag hem, men ju finare vår det blir ju svårare blir det att lämna den här goa staden! men emelie kommer tillbaka, be so shore!

Och min mage har idag reagerat helt sjukt. har undvikit laktos helt meeen.. ja jag säger bara så..
imorn ringer jag läkare..

dagen på arbetet var lång och stressig, kan aldrig göra klart det jag ska för när jag ska göra en sak står det tio juniorer i kö.. det ska dras kuponger el kryssas i listan lr i svarta boken. mycket att tänka på, sjustusen lådor att packa! men det är kul när man vet vad alla sjuttio killar heter iaf.. :)

haha och spårvagnskillen som ja flirtade med förr satte sig bredvid mig idag igen.. och somnade.. jag undrade ett tag om det var ett riktigt lamt försök till att flirta.. Men han vaknade vid grönsakstorget sen log han och släppte förbi mig. jaja kanske en början på en som sagt lam kärlekshistoria!

Jag har förresten huggit av en liten bit av min tumme idag.. det blödde hemskt mycket och ja fick slänga en skinnbit. haha, hemskt det låter! men det gör ju så ont med små sår. plus att ja skar citron när jag skar mig.. citron i ett skärsår, jag säger bara iiih.

han heter petter min bright and shiny knight i uniform vid grinden varje match! haha. en annan dag..

nu är det brothers and sisters på tv som kräver min fulla uppmärksamhet!

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: camilla

nja inte vet jag om vi var särskilt fit.. haha..mer än nu kanske iaf.. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback