Upp och ner.

Måndagen började i bästa tecken! Ett riktigt flirtande på spårvagnen, ett par skratt utbyttes med det finaste leendet ja sett på mycket länge.. till och med ögonkontakt när han rullade iväg i vagnen! woho, jag var kär en tredjedels kvart..

kom sen till jobbet och ingen chef, för vem blir inte lite glad att inte chefen är på jobbet.. admit it!
jobbade med min favorit, tomas.. han har fortfarande inte kommit över steve-incidenten!

ringde också amtech och ska lämna in min dator där.. 1000-1500 kommer det tydligen kosta att reparera, dyr fest för nån... jaja sånt händer! jag är inte arg iaf. bara synd att mitt livs kärlek skulle uppleva den första vätskan i form av vin.. uh..

Var en riktigt lugn dag, vilket gjorde mig ännu gladare.. fantastiskt med lugna dagar.
när vi stängt lunchen så kom en söt reparatör till läskmaskinen och låg mest framåtstupa.. (?) ja det var alltså en bra utsikt för både mig.. och tomas.. en bra dag hittills alltså!

och all denna diskussion om blondinbella har gjort mig så upprörd! jag vet att jag har fler med mig i kampen mot människor som henne. framförallt hennes uttalande om att vara en sån förebild för såå många ( för det är jag sååååå glad för.. ) Hon är 17 och dricker alkohol.. är det en bra förebild? jag bara undrar. . visst många dricker redan då, men förebild bella.. ett år till, sen får du också dricka! lilla gumman..
men hon bor ju i stockholm och kan alla tjusiga uttryck så nog ska hon kunna lura nån.

ja ioaf, åter till min hittills flirtiga dag, som just nu slutade bli flirtig.. typ..
gick hem vid fem, och ringde mamma.. dumt.. egentligen..

en 15årig tjej har blivit våldtagen och mördad i mora. i mora. .det är helt sinnessjukt!
hittades imorse vid örjastäppans industriområde.. någon har lämnat henne död.. där..

man undrar hur personen tänkte, varför just dit, hur gick det till??
ja jag tänker iaf på dig, ingen är värd det slutet.



Man blir att tänka så mycket. det hade kunnat vara ditt eller mitt syskon.. och det var någon syster, någons bästa vän, någons dotter och älskade.


Nu ska jag vandra vidare mot mina nya bloggvänner för att läsa om andras förhoppningsvis trevligare dag.


Tack Camilla för i helgen förresten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så du gillar att göra mig upprörd ??? =)

Postat av: Jocke

en undran efter du lurade mig att söka på youtube.... hur kommer fanskapet in på krogar och mingelfester osv ???? har vi inte 18 års gräns på krogar ??? föresten jag har ju jobbat i dörren själv och kom på svaret =) faaan kan inte riktigt släppa henne haha

2008-02-18 @ 22:19:32
URL: http://jocker.blogg.se
Postat av: Anonym

Pengar har inget med det att göra =) låt oss säga så här, hormonstinna killar söta små blondiner.....

Ska du och jag starta en antibellablogg ? tror den kan bli bra haha

2008-02-19 @ 07:57:39
Postat av: Anonym

Emelie, det kunde ha varit din, eller min dotter! Inte just nu, men om några år. Vågar man skaffa barn i detta samhälle!? När det händer i mora, en ort där man har vuxit upp så blir det så mycket mer påkomligt.
Jag saknar dig hur som helst. Ska bli kul att du kommer upp till dalarna och leksand.

Puss och kram från Leksand

2008-02-19 @ 20:44:17
Postat av: jocke

frågan är om vi skulle starta en helt ny blogg som vi båda kan sköta där vi bara diskuterar det hon skriver på sin blogg hahahaha börjar bli besatt.... nej nu måste jag lugna ner mig lite känner jag
Tänk dig antibella.se vi skulle kunna tjäna pengar på det och åka snålskjut på henne haha nej usch nu spårade jag iväg igen =)

2008-02-20 @ 20:18:44
URL: http://jocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback