Vasaloppet för tjejer?!

Jag har blivit upprörd som morabo idag.
läste en artikel om prinsessan madeleine som varit så duktig att klara av "vasaloppet för tjejer,tjejvasan" Va faaan.
Det finns bara ett vasalopp ska jag berätta för er som inte vet. Och det går av stapeln första helgen i mars.  Ja det är klart man blir upprörd som inbiten morabo.
Så upprörd att jag fick lov att skriva ett mejl till den stackars journalisten som inte förstår sig på svensk tradition!

jag kan tänka mig att min lilla emilia sitter och skrattar över sin kompis som är så hemmakär! :)

och så fick jag ett samtal inatt som upprörde mig också. jag skulle bestämt sluta ringa till honom, för han hade lyckligt förhållande..
ööh, no affence men jag har aldrig nånsin skickat så mkt som ett flirtigt sms till honom. herregud att kunna ha ett stort ego.
Det var förresten hans tjej som hade ringt mig i fredagskväll från privat nr bara för att höra vem jag var.. så mkt för det lyckliga förhållandet. kära nån!
tänk att det inte går att prata med en kille som har tjej utan att det ska bli totalt fel.
nej vad upprörd jag blir, ringa till mig mitt i natten och väcka mig och anklaga mig på det där sättet.
"så ring inte på detta nummer och ring inte mig heller på ett tag.. " hahaha. idiot faktiskt. Jag har då aldrig ringt dig innnan heller, så lugn.

nej nu är jag arg.

Jag ser också fram emot norge nu maggan! Snart drar vi från bekymren tycker jag.

http://www.expressen.se/nyheter/1.1059883/prinsessan-en-drottning-i-sparet

Där är den jäkla artikeln också. Vasaloppet för tjejer! pyttsan!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Blir lite svårt eftersom han är adopterad.... jag har för lite att göra just nu så jag har letat haha

Postat av: Lia Florenz

Hej vill du kidnappa björn gustafsson med mig? xD

2008-02-24 @ 12:53:13
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Camilla

Ja de där va riktigt skandalöst! Som sagt, de är som att säga att alla från Dalarna är dalmasar. My ass! Jag är ingen mas iaf...! Upprörande, men nu vet ju just den journalisten bättre iaf :)

2008-02-24 @ 13:39:04
URL: http://camiebananie.blogg.se
Postat av: Maggan

Jaaa.. du har väl alltid varit lite nördig när de gäller vasaloppet dear;)

2008-02-25 @ 11:18:32
URL: http://magggan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback