Vin Diesel,mys och laktostjafs.

Jag vet, jag ska testa laktosen. . men ja har idag gjort mitt eget test kan man säga.. gjorde pastasås på en laktosfri matlagningsgrädde och en utan laktos.. och jag kan ju säga att resultatet blev två besök på ringen. Ja vad ska man göra. men ja vet iaf nu.. sen kan det ju hända att datumet på nån hade gått ut, för den blev ovanligt tjock min pastasås. :)

ikväll är jag bara hemma och har det gott i soffan. Sprang ner till hemköp i ren förtvivlan efter glass tio minuter innan stängning. så nu har jag gett mig ännu en laktoschock.

Nu har jag Vin diesel framför mig.. bara jag och han.. mums..
har en annan mumsbit här också, men det är en annan historia! . öj nej, jag har två.. mhmm. yeah.

Fick sms av hanna idag också. gumman, jag är inte trött på dig alls. Ser fram emot heaven på fredag! tjo!

Maggan morell lilla gumman ringde just, bara för att säga hej och att hon är full.. o att "jäklar vad vi ska ligga när du kommer hem.." hmm ja.. inte med varann tror jag iaf! haha.

Hoppas ni har kul ikväll mina kompisar. För här sitter jag. långt ifrån vasaloppsbestyr och fest.. långt ifrån kompisar och familj. Men jag mår bra. puss och kärlek till er.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Nej inte ens det... han är vit. Men vad tror du om solbränna då ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback