2008..var tog 2007 vagen?

nu nar jag tanker efter sa tycker jag det var igar jag var i salen och firade nyar.. och sen gick allt av bara farten! emilia har varit borta storre delen av 2007.. jag tycker knappt jag varit hemma sjalv. jobb hit och jobb dit, inget jobb.. gbg.. jaa.. men det var nog ett ratt bra ar iaf.

fredrik fyller arton idag! grattis grattis lillebror.

idag far vi nog ner till downtown,west palm beach city. vi bor liksom ute i buschen. med en man som fan ar hog varje kvall vi kommer hem.. kara nan.. och nu tror jag att minsta hunden ar sparlost borta ocksa.. kul. kan han inte ta hand om en hund... ?
imorn drar vi iaf till key west, hotell tva natter. det ska bli gott!

hehe min nyarsafton var val ingen hojdare direkt. jag och kusin ioan somnade i annas sang runt elva. sen vaknade jag, ensam i sangen och vi skulle aka hem.. klockan tva.. nyar suger!
folk vart fulla, nan sov i bilen.. jag var chauffor iaf! sa nu har ja kort i usa! fraaaant va!

jag vill bara aka hem nu. fan en vecka i detta hus racker.. vi ar lika rastlosa varje morgon. vi kommer inte ivag forran efter tolv varje dag. vilket innebar att var semester blir liksom inte riktigt utnyttjad.. men men!

jag ska se till att vara i mora lite nar jag kommer hem. mysa och ta det lugnt hemma lite. for sen blire inge mer vila pa ett tag!

och jag ar bara rod. alla har har ratt pigment, men en annan blondin sitter har och ar rod.. o det sjukaste maste vara mina brost./ ena blir rodare an det andra.. ?! jaja det ar ju som sagt iiiingen som ska se dom anda sa.. tyvar.. damn.. tror ja drommer varje natt snart att ja ar med barn ocksa. det skrammer mig.. meen det ar val inget skulle ja tro. bara for att gora er lite oroliga sa skriver ja det! :)

jaklar cicci att ja missade er nyarsfest.. hansson alltsa! haha! puss.


nu lar jag kla mig.. lr inte, for har hander inget anda!
har borjat fundera pa vad jag ska gora efter jobbet ar klart i gbg.. blir knepigt det dar. hade garna dragit till norge ett par veckor och tjanat pengar infor sommaren! .. vi far se.. aker inte sjalv iaf!

nu ger jag mig. skriv lite till mig. hall mig vid liiiiv! kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback