Bilder

efter många många många förfrågningar efter bilder på mig..
ha ha, nej från florida.
så varsego camilla, den enda som frågat... här kommer det några,helt slumpvis eftersom det är så min kamera gillar att "sortera" dom.
            


Kusin Devon.

Utsikten från framsidan av huset.

Andra hållet.       

Jag och devon första dagen.

Fredrik hittade direkt underhållning eftersom det inte fanns mkt annat.

En av hans tre bilar..

Den andra.. såna här liknande hade ALLA hemma!

Båten.

Det skulle provas. såklart.det är ju inte som lastbilen hemma direkt.

Svarta hunden-Duke
Och lilla Dutchess.som kissade och spydde inne. inget ovanligt tydligen.

Jag fick lov att prova..dock inte så graciös som annars!

Beachen i West Palm Beach

Här fick micke,jeanette och dylan bo.

Fredrik på shopping-mal. garden mal(l) tror jag bestämt.

Huset.

Det eviga problemet på stranden.

Det är min pappa det där.. hehe..

Momma och mamma"badar"

Hmm, vad händer momma..

Shopping på victorias secret!

det skapas planer, planer som vi alla nu vet aldrig blev av.. konstigt va..

Det regnade också. faktiskt rätt skönt.

Så här såg vi ofta Ioan. Tonåringar!

Det var inte bara en gång vi fick fråga efter vägen.. haha!micke.vägvisaren..

konstigt att det inte finns fler matbilder,med tanke på att min familj(mamma)alltid måste ha mat nära..

bilden såg konstig ut när ja la in den, men ja har iaf den sötaste kusinen och fräckaste brodern.

Miami Fire dep.

The one and only beach-miami beach

Grabbarna tog upp ölkaggen(?)och började dricka.. man var lagom sugen då, en 20-åring i usa..

Devon&Dylan.

Devon grävde ner dylan.. och jag gav honom tuttar!

Moster och mamma.med margaritas.. som mamma försöker gömma..

Här är han vaken min snygga kusin!

Och den snyggaste mormorn också,bara 70!

Ja förresten,detta är amerikas vackraste strand för nåt år sen.. wonderful,amazing.. el?

Mamma och pappa. på den otroooligt vackra stranden..

sista bilden blir från Flygplatsen.
Tack och hm kanske på återseende


Kommentarer
Postat av: Camilla

Frågade om huset va snyggt. Njaee, fick jag till svar. WHAT?!?! De va väl hur grymt som helst typ! Å den stooora manliga bilen ;) Hur gammal är Ioan förresten? ;) Haha!!! Puss vännen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback