Frusna män söker kärlek!

Funderar allvarligt på att söka faktiskt, mest för skojs skull alltså! hahaha. ångrar ju mig att jag inte sökte till bonde söker fru och fick Karl-Petter! haha.

Vadå, ja passar bra i norr! snö och sprit!

Helgen i sthlm var finfin! mässan var faktiskt riktigt trevlig. en hel del nya ansikten och säkert sjuttio händer att skaka! mkt trevligt. plus en hel del alkohol...

middagen på lördagkväll var också en höjdare. en riktigt bra undehållare och sen blev det en hel del styrdans! :)

Nästa helg kommer bli riktigt jäkla roligt iaf! Mys med camilla , lite promenad och fika o massa fest med alla brudarna, och faktiskt en del karlar! !woho!

Träffade förresten majsan igår i sthlm! Det var höjdpunkten på ett tag! samtalen gled in på mest sex och otroligt svåra karlar! usch majsan.. :)

Sthlm kommer jag för den delen aldrig förstå mig på, kalla mig lantis lr vad du vill.. men just den staden gör mig mörkrädd mitt på dagen. . det är uteliggare överallt, varningar för ficktjuvar och sirener som låter hela nätterna och dagarna.. jaa usch! så är det inte i göteborg alls!
hade gärna gillat sthlm. men alla sthlmare ja träffat har inte hjälpt mig att få bort mina "fördomar" heller..
men vad gör man inte för sina vänner. ses snart igen majsan, dig tycker jag iaf mkt om!

Har idag inköpt en "bemärkelsedagsbok" och en "adressbok" . Perfekt att ha nu när alla fyller år o flyttar.., haha lr så.. som om inte de fyllt år alla andra år..

jaja. jag satt förresten på centralen i fredags innan tåget o drack två öl.. haha inte är det patetiskt heller!
satt sen bredvid en riktigt trevlig kille på tåget.. fick väl rådet att åka till karlstad om ja ville ligga.. för där är alla tydligen slampiga! haha! och akta er för killen med könshåret! hahaha!




Mm nej nu ska ja skriva mig ett brev till jonas 26 i norrland! hahaha!

si di sä. dags att sova..

ny telefon också.. lr ja,jag tycker mest ja lånat den av pappas jobb tills ja får råd till en "egen"
en nokia..

godnatt.

Kommentarer
Postat av: Camilla

God natt. Nästa helg blir skoj! Den måste bli de, fast va vi än gör så tror jag att vi ska få en minnesvärd helg!! Puss min vän.

Postat av: annaa

hahah ja du hade faktiskt passat rätt bra ihop med karl-petter ;)
hihi

2008-01-30 @ 09:37:46
URL: http://mizzsunshine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback