Gamla goda tiden.

Pratar med Anna lundh på msn, och kära nån vad tiden går. Det var FEM år sen vi gick ut nian. mm. med tanke på hur små vi var då så känns det som evigheter sen. en gymnasietid och ett par arbeten senare så här är vi nu.
i nian sa vi att om fem år ska vi ha en reunion, men jag kan meddela mina gamla klasskamrater att det kommer dröja iaf två år till, eller vad säger du rudi? känns som att man ändå har rätt bra koll på er nu. kan dock bara vara jag som känner så, som har kontakt med de värsta skvallertanterna i byn! ja majsan du vet.. haha! inte skvallertant, men tjejen med koll då! :)

och på tal om ingenting, när kommer livräddarna tillbaka?! mer brandmän i tv !

idag har jag faktiskt varit och tränat. skonat min tjockisångest lite och fått se lite annat folk än tvfolket och cicci o per! nu är tanken att jag ska sätta igång att diska och plocka undan lite tills cicci kommer hem.
stackarn har ett helvete på jobbet. så jag gör mitt bästa för att min vän ska få må bra här hemma iaf!

mitt cv borde jag knåpa ihop också innan mina "drömjobb" försvinner från AMS.

sådär, på med lite hårt på datorn och dags att städa! kan knappt bärga mig. !

Kommentarer
Postat av: bleach

Lycka till med att fixa reunion ^^

Postat av: majsan

haha jag vill ha återträff nu;)haha lurad ja klarar mig utan den också i säkert 2 år till;)

ska vi knulla?

2008-01-30 @ 21:37:21
URL: http://venjansmajsan.blogg.se
Postat av: Anna lundh

så skojjsigt att prata me dig.. haha om jag minns rätt så lovade du och camilla för 5 år sedan att ta hand om reunionen ;) lr minns jag fel?? 9c! 9c! 9c! fast först... göteborg-karlskoga ;D haah `?
puss

2008-01-31 @ 02:06:16
URL: http://mizzsunshine.blogg.se
Postat av: majsan

får jag också vara med?sthlm-göteborg-karlskoga?;)

nu vänbtar arbetret..ha en bra dag sockertopp!!

2008-01-31 @ 06:43:57
URL: http://venjansmajsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback