göteborg igen.

Nu är jag tillbaka i stan. efter tre veckors semester. helgen i mora har varit riktigt skön. jag och emilia har haft det skoj på krogen och på hockeyn! :) även om mora nu närmar sig allsvenskan igen. . spenderade fredagen först hemma med finmiddag för hornbergafolket. mina älskade kusiner med pojkvänner !milla var dock höggravid och på natten när de kommit hem så fick hon värkar och åkte in oh födde Agnes. :) efter middagen åkte jag till annika o mikael som var ute i stugan o skejsnäs, vissa var fullare än andra om jag säger så! haha. men det var kul. sen hämtade martin mig så hem och sov. .

var rätt sliten i lördags.. men ner på stan med margit och på bolaget.. sen hockey och middag med familjen och jaa sen var det party! :) fastän min älskling var sjuk så lyckades hon riktigt bra, igen! dock slog whiskydrinken till rätt fint! haha. idag har varit segt.. packade, åt och hälsade på emilia..
sen vid sex åkte jag o martin ner till stan igen.. tog inte alls lång tid! så nu är jag här igen.. åter till vardagen.. ska iofs bli skönt.. fastnade framför datorn o en film nu.. men börjar bli trött.. godnatt.

Kommentarer
Postat av: majsan

hmm kan vi inte dela på björne?fan ja är sålt på honom;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback